Re: Apagar/Reiniciar sense permissos root.

també pots provar de canviar SecureSystemMenu=true per
SecureSystemMenu=false a l'arxiu gdm.conf

fins ara

Eduardo Bellido Bellido, vares dir:

>Hola!

>Obre el programa de configuració del GDM, desde ell mateix o una vegada
>iniciada la sessió a GNOME al menú aplicacions..., després ves a la
>pestanya Seguretat i desactiva l'opció "Secure System Actions"

>Sort.

     ^ ^
     O O
    (_ _)
muzzol(a)mail.ru
jabber id: muzzol(a)jabber.dk
No atribueixis qualitats humanes als ordinadors.
No els hi agrada.
<echelon spamming>
bomb terrorism bush aznar teletubbies
</echelon spamming>