java pluggin que no va...

Hola,

He estat seguint i actualitzant la entrada sobre el plugin de java del
mozilla i me n'he adonat:

- que el paquet que està a: deb ftp://ftp.cica.es/pub/java-linux/debian/
testing main non-free

ja et configura el tema de la variable JAVA_HOME i que també et fa
l'enllaç simbòlic amb el mozilla

PERÒ

no funciona!!!

I si segueixes les passes que marca el wiki:

http://debiancat.info/bin/view/Main/PlugInJava

tampoc va...

Algú sap què pot passar? (suposo que no seré jo al que no li va per
alguna història del mozilla?)

Fins ara,

Joan

--

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de ser
útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no val la