Misteris amb el mozilla i les fonts d'impresió gegants...

Hola,

Tinc un problema amb el mozilla: m'imprimeix amb unes fonts massa grans
i no hi ha manera de fer-lo impriomir amb unes de mida més xicoteta...
He provat totes les opcions de configuració dels menús del mozilla i
res... Si li poso fonts de mida 6 o 7 llavors aconseguixo que
m'imprimeixi les pàgines amb unes fonts tipus 11 o 12 (però a canvi de
veure la web, per defecte, minúscula...). És com si li envies els
treballs a la impresora amb una lupa...

Això em passa amb tots els usuaris, i en canvi no passa amb altres
aplicacions tipus openoffice, konkeror...

Com ja n'estava tip, he esborrat els fitxers ~/.mozilla sense
resultat... He fet una reinstal3lació del mozilla (opció "L" del
aptitude) sense resultat... Després se m'ha acudit de desinstal·lar i
tornar a instal·lar el mozilla, però fent el purgat aquell perquè
esborri els fitxers de configuració (d'on sospito que pot venir el
problema), però resulta que no em deixa purgar el paquet
"mozilla-browser" perquè té una sèrie de dependències que porten a
desinstal3lat tot el gnome!!

Algú sap que pot passar? o com reinstal·lar el mozilla i, sobretot, els
fitxers de configuració??

Merci,

Joan

--

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de ser
útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no val la