veure fitxers locals amb apache...

Hola,

Vinc d'un Mandrake on per veure els fitxers locals només havia de crear
el directori ~/public_html i posar els fitxers .php o .htm etc i posar
al navegador:

http://localhost/~joan/ per veure'ls (via apache).

Ara tinc la Sarge i no em funciona... Segons el webmin l'apache està
funcionant (a l'arracar l'ordinador), però si faig un top no veig cap
procès que es digui apache... He vist a la configuració del apache, que
està posat el directori /var/www però si poso algun fitxer i li dono
l'adreça http://localhost/fitxer_x.htm no em troba res (en canvi quan li
poso http://localhost/index.html en comptes de visualitzer el fitxer que
està allà, i que és un del apache que dona informació general, em surt
el web d'administració del CUPs).

Algú sap que passa? Pot ser que tingui algun altre servidor de web que
li faci la guitza a l'apache??

Gràcies,

--

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de ser
útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no val la