Re: Xarnoppix 1.1 enllestida !!!

> Mira, com que són vacances, m'he mirat el que buscaves.
> Funciona tant per hda?? com per hda?:

Molt agraït !!!

> #!/bin/bash
> x="hda10"
> # el disc son des de lesquerra, tres caracters
> disc=${x::3}
> # el numero es el que hi ha a partir de la posicio 3a
> numero=${x:3}
> echo "disc $disc"
> echo "numero $numero"

Malauradament em sembla que aixo no em serveix ( de fet ja havia trobat
quelcom semblant ).
perque si faig un echo "\"$numero\"" quan x="hda5 " ( hi ha un espai després
de l'u ) obting "5 ".i si llavors intentés muntar /dev/hda5+ espai_en_blanc
el mount em diria que no sap de que li parlo.

De fet jo el que voldria és quelcom ( no ho  sé si amb sed o awk o qui sap
... ) eliminar els espais en blanc que pugui contindre una variable

> Referència: http://tille.soti.org/training/bash/ch10s03.html
>
> Feliç agost.

... àcies !!! ... igualment !!!

---