Xarnoppix 1.1 enllestida !!!

Bones !!!

Ha costat deu i ajuda però la "nena" ja es pot ensenyar. ( sempre quedarà
alguna cosa per polir, oi ??? )

De fet fins i tot he testejat l'instal·lador amb un XP Pro instal·lat al
disc dur ( Juro que no sóc cap radical anti-microsoft però la castanya
aquesta del XP no ha volgut entaforar-se en una partició lògica i m'he
hagut de carregar tot l'entorn de treball ... llegeixis quatre linux per
poder-lo instal·lar i per postres m'he oblidat de fer una còpia de
seguretat dels arxius del grubgfx i em tocarà tornar-los a traduïr ... bé
no us avorreixo més amb les meves cuites ).

Posats a provar he emprat el qtparted que incorpora l'instal·lador per
redimensionar la partició "primària" del XP ( amb ntfs ) i sorprenentment
l'XP encara està viu ... ;-)

De pas he actualitzat les captures fetes sota el qemu i les podeu veure a
http://fotos.serni.net/xarnoppix

Mentres continuo buscant un ftp ... bo, bonic i "econòmic" us podeu
descarregar la iso de ftp://ftp.serni.net/ProjecteTIC/Xarnoppix-1.1.iso i
de pas feu un exercici de paciència ...

PD: Per cert algú de vosaltres sap com fer l'equivalent a un trim d'una
variable amb bash, ho dic perque de moment si intenteu instal·lar la
xarnoppix a una partició >=hda10 la cosa no pitarà correctament.

Vinga a la vostra disposició.