Re: Aprofitant l'avinentessa

> Sona prou be!
> Jo tb estava donant classes (d'informàtica i aquest any no per problemes
> d'horaris) en una escola. Els he comentat diverses vegades (als companys
> professors de l'escola) que haurien de provar d'iniciar els alumnes en
> Linux i jo havia pensat en començar amb Knoppix per no haver de
> traumatizar al personal amb instalacions, pero la teva iniciativa em
> sembla més enfocada a l'ús final. Avisa quan la tinguis a punt!

Hombre !!! celebro que siguem més d'un els que comentem aquestes coses als
companys.

Bé de fet hores d'ara la metadistribució és 100% operativa en mode LiveCD.
Tan sols estic acabant de polir un parell d'histories relatives a la
configuració automàtica del gestor d'arrencada ( ja tinc el GRUB en català
sense accents :-( i splash gràfic ) , bàsicament problemes amb la creació
d'un menú correcte amb configuracions més o menys complexes (win + uns
quants linux ) i la correcció d'alguns arxius de configuració quan en el
dialeg de l'instal·lador es canvia el nom d'usuari per defecte i/o el nom
de màquina. A banda d'això ( que no és poc ) tot pita força bé !!!

En qualsevol cas quan consideri que la cosa es prou decenta ja avisaria a
la llista.

> Tinc entes que a ftp.rediris.es et podries fer un lloc. em sona haver-ho
> llegit no se on, en un fitxer de text, pero ara mateix no se com
> sol·licitar-ho. I si no es ftp.rediris.es, era un altre servidor d'aqui.
>
> per mes info, segueix els links de ftp://ftp.rediris.es/welcome.msg

Ahir mateix vaig solicitar un espai a sourceforge i segons el que em
diguin donaré un cop d'ull a red iris.

Apa A10