maleit EXT3

Hola,

Fa un temps em fiava sempre de ReiserFS ja que amb EXT3 em petava sempre el sistema de fitxers i en fer fsck m'aterraven els missatges que donava. Que si inodes duplicats...tal i qual un munt de fitxers
importants linkats a lost+found...
Fa poc he fet un debootstrap d'una testing i em va agafar la vena de triar EXT3 de nou. Per desgracia meva no ha trigat gaire en donar errors...almenys ara li puc preguntar a algu...

1a pregunta, se supora que he d'arrancar amb un altre sistema per fsckejar la particio¿
2a a algu mes li dona problemes aquest sistema de fitxers¿

Em passa amb el portatil principalment.

Gracies per endavant.

Pau