Re: El router se'm bloqueja

On Sat, 2004-07-31 at 23:09, Pau Climent i Pérez wrote:
> Hola,
>
> A algú li ha passat que el router se li queda penjat sota Linux però no
> sota Windows? De sobte estic navegant i ... les llum deixen de
> parpadejar, i l'he d'apagar i tornar a encendre.
>
> Tinc un router US Robotics, que venia amb l'ADSL de Ya.Com
ës un router usb ??? kin tipus de router és ???
És un modem router usb d'aquests nous que corren avui en dia ???
És un Router+hub ?
Amb l'informació que dones, és molt difícil que es pugui dir que pot
causar el problema, jo per lo menys ...

> Alguna idea?
Pos la veritat és que no, amb l'informació que dones, no se'm ocudeix res,
encara que potser que algú et sàpiga dir que potser.
Ho sento per no poder-te ajudar :(

> Pau.
Marc Furtià i Puig
--