Re: Problemes amb spamassassin i el perl

Coi havia descartat aixos...

De fet, tinc dues màquines amb sarge i el spamassassin, a una em va i a
l'altra no :\  Evidentment les dues van rebre el corresponent "apt-get
dist-upgrade", no entenc perquè a una va i a l'altra no :\

Gràcies.

On Divendres 30 Juliol 2004 17:12, Guillem Barba wrote:

--
Jaume Sabater
GUERRA NO!!