Re: com afegir coses a una imatge de cd?

* [28/07/04 00:52] Eduardo Bellido Bellido:

> Per que no fas una de nova amb la que ja tens, afegint o treient lo que
> et vingui de gust?

No, perquè l'imatge que tinc és una còpia d'un CD ("cdrdao read-cd")
Sempre podria copiar el contingut del CD al disc dur i fer com dius,
però em preguntava si hi havia una manera més pràctica.

--
ernest

That's all you need tae dae in life. Just be yourself, he'd tell me.
It was the most difficult, challenging thing anybody ever asked of me.
--Irvine Welsh, Glue.