Re: ESD sona a llauna

On dt, 2004-07-27 at 02:53, Pau Climent i Pérez wrote:
> Hola,
>
> Digueu-me maniàtic, però ara que ho tinc configurat tot per funcionar
> amb l'ESD (per tal que no se'm talle) resulta que "sona a llauna", vull
> dir, sona com si fóra la ràdio, o alguna cosa pareguda, no sé com
> descriure-ho, però sona mal. Sabeu si s'ha / es pot ajustar alguna cosa
> per fer que sone millor?
>
> Gràcies, Pau.

Hola,

A mi també em sóna a llauna i t'entenc el que dius, però jo creia que
era culpa del meu portàtil. Les crítiques del portàtil no deixaven massa
bé el so, així que sempre he pensat que era culpa del portàtil.

Tampoc he tingut l'ocasió de provar-ho en una altra màquina. :-( O
sigui, que no et puc ajudar de molt.

Fins una altra!
--
Albert Solana - also known as Txena - GPG id: 0xE4CE1995
- jo també vull una Europa lliure de patents de programari  -