XKB i la maleïda arrova

Hola,

Fa poc vos vaig parlar dels meus problemes amb l'XKB (em dóna un error en entrar al GNOME), bé, ara resulta que al KDE funciona de puturrú de fuà! Les @, les |, les #, ~, ... tot seria genial si no fóra perquè a mi M'AGRADA EL GNOME !! SÓC L'ÚNIC ?!?

Algú va esmentar no-sé-què d'un pedaç de l'XKB, ... però no sé ni d'on s'ha de baixar ni com s'ha d'instal·lar, al gnome-apt m'apareix l'xkb com a paquet sense caducar (up-to-date).

Ajudeu-me, un cop més,

Gràcies, Pau.