Signatura i Xifrat Digitals

Bones,

Només una coseta, estic enviant i rebent e-mails amb signatura digital
(Kgpg) a través de KMail i Evolution i, potser la culpa és meva i em
falta aprendre a configurar-ho, però no rebo "bé" els e-mails.

Quan envio de KMail a Evolution:
* A l'Evolution el missatge signat digitalment no diu enlloc que la
signatura és correcte.
* A l'Evolution el missatge xifrat no es desxifra i apareixen un munt
de xifres i lletres enlloc del texte escrit.

Quan envio de l'Evolution al KMail:
* Al KMail em surt el missatge signat però no reconegut: "El mensaje
está firmado, pero no se pudo verificar la validez de la clave. Razón:
No se encontró un accesorio de cifrado adecuado."
* Al KMail el missatge xifrat no apareix: "Mensaje cifrado (no es
posible descifrarlo). Razón: No se encontró un accesorio de cifrado
adecuado."

Per cert, sóc completament "novato" en aquest tema (com en tant
d'altres) donat que no havia quasibé sentit a parlar d'aquest tema
fins a ahir, jejejeje

Gràcies.