Re: Pregunta sobre Kernel 2.6.7

On dl, 2004-07-26 at 16:32, Josep Monés i Teixidor wrote:

> Segur? A la feina vam provar d'instal·lar Sarge a un PIV amb
> hyperthreading i debian-installer va posar-hi un kernel sense SMP.
> Llavors en reiniciar anava però es penjava de tant en tant (es quedava
> fregit). En canviar el kernel a un SMP ja no va passar més..
>
> No podria posar-hi la mà al foc, però diria que va ser això...
>
> Josep

Dons jo mi tiraria al foc ;).

Normalment les distribucions no usen l'hyperthreading,(si més no fa un
anyet!) i és 100% compatible un processador ht amb un SO k no
l'utilitzi.

Jo mateix quan em vaig comprar el meu PIV, vaig tardar força temps a
poder usar els 2 processadors logics. (Tenia uns coneixements molt
reduits).

És possible k al canviar de kernel s'arreglesin els problemes, però no
pas per l'hyperthreading :P.

Sort!