Re: nou nucli - moduls inexistents?

On dl, 2004-07-26 at 13:41, Ricard wrote:
> Doncs m'han anat molt bé les vostres sugerències, efectivament, i gràcies a la
> sugerència del bootlog, he pogut veure algunes coses que passaven:  ho
> explico per si algú té aquests problemes:
> 1- Per una banda, hi ha una eina de detecció de hardware (no recordo el nom
> ara) que es llença al arrencar el sistema i intenta carregar els mòduls pel
> hardware que troba. En concret, intentava carregar agpgart, usb-uhci, 3c9xx,
> i algun altre, tots ells efectivament són drivers pel hardware del meu
> sistema. Com jo els havia inclòs al nucli, no els trobava. Després del
> [...]

M'havia oblidat de comentar que aquestes eines de detecció del hardware
només són realment útils en el cas d'un sistema que s'hagi d'instal.lar
en múltiples PC i molt diferents (com ara una KNOPPIX, per exemple).

Si et compiles el teu propi nucli i tens clar quin maquinari tens,
potser és millor posar tots els controladors necessaris dins del nucli i
no utilitzar els mòduls per a res (o per allò estrictament necessari).
En aquest segon cas, aleshores pots desinstal.lar l'eina de detecció
automàtica del maquinari, perquè fa més nosa que servei.

Orestes.