Re: Pregunta sobre Kernel 2.6.7

Albert Sellarès wrote:

Hola,

SMP = Symmetric MultiProcessing és el suport per a màquines multiprocessador. També és necesasri per a Pentiums IV amb Hyperthreading, crec. Però no n'estic segur ja que no en tinc cap.

Necessari no, però molt xulo! 3 opcions del kernel, i ja tens 2
processadors a /proc/cpuinfo :)

Segur? A la feina vam provar d'instal·lar Sarge a un PIV amb hyperthreading i debian-installer va posar-hi un kernel sense SMP. Llavors en reiniciar anava però es penjava de tant en tant (es quedava fregit). En canviar el kernel a un SMP ja no va passar més..

No podria posar-hi la mà al foc, però diria que va ser això...

Josep