Re: Pregunta sobre Kernel 2.6.7

> Hola,
>
> SMP = Symmetric MultiProcessing és el suport per a màquines
> multiprocessador.
> També és necesasri per a Pentiums IV amb Hyperthreading, crec. Però no
> n'estic segur ja que no en tinc cap.

Necessari no, però molt xulo! 3 opcions del kernel, i ja tens 2
processadors a /proc/cpuinfo :)

> Només tinc AMDs XP i crec que me'n penedeixo ja que al portatil crec que
> hagués hagut de pillar un Centrino i l'estació de treball ppal la tinc
> de fa dies a la botiga ja que se'm reiniciava sola(duu un AMD XP 2600+
> una gràfica Creative Geforce 5200FX i una placa asus nforce. Algú ha
> tingut problemes amb AMD?)

Dons n'he montat forces, i son força més senzills que els Intel. Si dius
q se't reinicia mira que no sigui a causa de la temperatura, les plaques
porten uns "sistemes de seguretat" que poden permetre aturar o reiniciar
la màquina en cas de estar a temperatures elevades.

Sort!