Re: nou nucli - moduls inexistents?

On ds, 2004-07-24 at 14:06, Ricard wrote:
> Hola
> He compilat de nou el meu nucli de Sarge (2.6.6) i he pogut solucionar el tema
> del so (allò del dev/dsp, que deia que no existia...), l'he buidat de altre
> ferralla i ara es carrega més ràpid. El que passa és que segons sembla,
> intenta carregar una sèrie de mòduls al iniciar-se que diu que no hi són. Pot
> ser que es tracti de la ferralla que he buidat, no ho sé perque la pantalla
> passa tant ràpid que no ho puc llegir. Surt alguna cosa com
> FATAL: module xxxx not found
> [...]

Probablement has incorporat dins el nucli alguns controladors que abans
tenies com a mòduls (i per això ara ja no cal carregar-los).

Mira't l'arxiu /etc/modules, no fos cas que estiguessin allí llistats.
En aquest arxiu hi van tots els mòduls que volem carregar de forma
manual en arrencar el nucli.

Si és això, els missatges de "FATAL..." no són greus.

Orestes