Re: Re: firefox més util

En/na Albert Farrés ha escrit:

Ok, està molt bé. Sobretot m'agrada l'opció d'obrir una plana en una
nova pestanya. Però si fas servir el firefox 0.8 de debian (sid) no
acaba de funcionar l'script pq el nom de l'executable és diferent al que
surt al fer un ps. Em sembla que /usr/bin/firefox és un script sh que
arrenca el navegador en si que està a /usr/lib/mozilla-firefox/firefox-bin.

cert, m'havia oblidat de dir que el path NO esta adaptat a debian pq jo tinc instal·lat el firefox des del tar.gz al directori /usr/local/bin/firefox/

per tant, per adaptar-lo al paquet .deb suposo que cal canviar dins de l'script:
MOZILLA_PATH="/usr/local/bin/firefox/firefox"
per
MOZILLA_PATH="/usr/bin/firefox"
algu m'ho confirma?

el grep, si tot va be, llavors queda corregit automaticament

Aleshores el grep que fas al final no acaba de xutar bé. Jo ho he
arreglat d'una forma una mica patillera:
    [...]
    if ps ax | grep "firefox" | grep -v "grep"; then
    [...]

Segur que algú troba una forma més elegant.

si si, l'script funciona pero aixo del grep q faig efectivament és massa patillero. algu sap com detectar si un programa s'esta executant de manera mes elegant?

Ja posats sabries com ho puc fer pq des de el thunderbird quan clicko a
un link s'obrís en una nova pestanya del firefox que ja tinc corrent?

Albert

justament fa temps que intento fer-ho pero no tinc el seguent problema:
quan clico sobre una direccio web em surt el dialeg "s'esta obrint el fitxer HTML" i si poso que l'obri amb el mozz, el q fa es descarregar l'arxiu html i obrir-lo LOCALMENT, per tant no l'obre a traves d'internet :(. algu sap com fer que thunderbird passi per parametre al script ( en aquest cas el "mozz") directament el nom de la pagina web?
solucionat aixo, ja tindriem solucionat tot.
Aixi arreglariem l'unica pega que li trobo al thunderbird :)

merci pels comentaris