nou nucli - moduls inexistents?

Hola
He compilat de nou el meu nucli de Sarge (2.6.6) i he pogut solucionar el tema
del so (allò del dev/dsp, que deia que no existia...), l'he buidat de altre
ferralla i ara es carrega més ràpid. El que passa és que segons sembla,
intenta carregar una sèrie de mòduls al iniciar-se que diu que no hi són. Pot
ser que es tracti de la ferralla que he buidat, no ho sé perque la pantalla
passa tant ràpid que no ho puc llegir. Surt alguna cosa com
FATAL: module xxxx not found
o semblant, ja dic que passa massa ràpid per veure-ho. Ni a dmesg ni als logs
surt res de cap error d'aquests. Les meves preguntes són dues, doncs:
1- Com puc veure el que surt en les pantalles d'inici, o com puc pausar el
procés (com es fa amb windows amb la tecla "pause Inter" del teclat) per
poder llegir el que surt?
2- Donat que en la compilació vaig fer els "make modules", "make
modules_install" i "make install" de rigor, d'on treu que necessita carregar
aquests mòduls? així podria editar-ho "a zarpa"...

Ricard