Re: Xarrant-li al modconf

On dv, 2004-07-23 at 21:37, Pau Climent i Pérez wrote:
> Hola,
>
> He instal·lat el nou kernel 2.6.7, i ara voldria saber com puc fer per
> dir-li que use els ALSA per compte dels OSS. He fet "apt-get install
> alsa", i m'he baixat "alsa-utils" i "alsa-base".
>
> I ara què?
>
> Gràcies, Pau.

Tots els apt-get relacionats amb ALSA que hagis pogut fer són eines
auxiliars en espai d'usuari. Els drivers van dins del kernel, i tu
l'hauràs compilat amb el suport per ALSA de la teva tarja (i potser
hauràs activat l'emulació OSS per aplicacions antigues que encara no
coneguin ALSA).

Aleshores no has de fer res. Simplement mira els missatges d'arrencada
del kernel a veure si ha reconegut la tarja o no. "A posteriori" pots
mirar la sortida de "dmesg".

Orestes.