Re: aMSN em talla l'XMMS

On dc, 2004-07-21 at 01:22, Pau Climent i Pérez wrote:
> Hola,
>
> Perdoneu que el correu d'abans era en HTML, a més tinc una altra pregunta.
>
> Com colló es pot fer que aMSN no em talle la música de l'XMMS? Quan
> escolte música, al final de cada cançó l'XMMS s'atura i em diu que el
> dispositiu es troba ocupat i li he de tornar a donar a play a cada
> cançó, tot això ho fa perquè mentre sona la cançó he rebut un missatge i
> el so de l'aMSN "s'espera" a que la cançó acabe.
>
> No poden sonar dues coses a la volta? Si Windows ho fa GNU/Linux ha de
> poder, i millor! ;)

> [...]

Hola Pau,

A finals de mes de juny va sortir un tema molt similar al que t'estàs
trobant tu, problemes amb el dispositiu de so /dev/dsp.
Si has rebut els missatges, fes-hi una ullada. Si encara no estaves per
aquí, t'anoto l'enllaç per a què els puguis llegir:
http://lists.debian.org/debian-user-catalan/2004/06/msg00114.html

En aquest enllaç es comenta com els dimonis gestionen el dispositiu de
so /dev/dsp i perquè sembla que no puguin sonar dos sons a la vegada.

Me'n recordo força d'aquests correus perquè a mi sempre em sortia el
dispositiu de so ocupat i no podia escoltar res (tant sols els sons del
gnome). Després de llegir-los, vaig poder-ho solucionar explicitant a
tots els programes que usaven el dispositiu /dev/dsp que es
comuniquessin amb el dimoni esd (dimoni per defecte de gnome) enlloc de
fer-ho directament al dispositiu.
També et recomano que et descarreguis tos els plugins dels programes de
so pel teu dimoni de so. Per exemple, prova

$ apt-cache search esd

i obtindràs la llista de programes amb les seves extensions per a esd.

Si després de fer una ullada als correus, et segueix donant mal de caps
el so, no pateixis i tornar a escriure un correu a la llista.

Fins una altra i ànims!
--
Albert Solana - also known as Txena - GPG id: 0xE4CE1995
- jo també vull una Europa lliure de patents de programari  -