Re: bota però es queda penjat

Sempre que ho dic em diuen "bèstia", però...

Quan surt el LILO li pots passar com a paràmetre al kernel "init=/bin/bash
rw", de manera que boota el kernel i un bash *unicament* (vaja, si el kernel
és capaç de muntar la partició rel, klar). En aquest mode més "ruin" que el
single no et demana ni password, pots magrejar lo que creguis, un cop et
sembli que has arreglat el tema, fas un "sync ; sync ; sync ; umount -a" i li
dónes al botó de reset.

A veure si et serveix...

--
Jaume Sabater