Re: bota però es queda penjat

si no pots entrar al sistema, com ho faràs? tens una altra partició des
d'on arreglar-ho? o ho fas amb un live-cd?

en tot cas, mira d'el·liminar tot el que no sigui imprescindible de
l'inici, jo ho faig amb rcconf, encara que es pot fer amb update-rc.d
i això del teclat... prova amb kbdconfig, que encara que sigui un wraper
de dpkg-reconfigure crec que és millor executar-ho per separat.

fins ara.

Marc, vares dir:

>Estic desesperat ... si us plau, algú em pot ajudar ??? ja no sé ni on
>mirar ni que fer ... si miro els bugs de debian sid, no trobo res del
>login, em podeu guiar ? gracìes
>Marc
>QOTD: "I used to be an idealist, but I got mugged by reality."

     ^ ^
     O O
    (_ _)
muzzol(a)mail.ru
jabber id: muzzol(a)jabber.dk
No atribueixis qualitats humanes als ordinadors.
No els hi agrada.
<echelon spamming>
bomb terrorism bush aznar teletubbies
</echelon spamming>