Re: Accedir als CD i fonts als menus de Mozilla...

On dg, 2004-07-18 at 22:53, Albert Farrés wrote:

> Em sembla que mandrake utilitza supermount amb la qual cosa no s'han de
> muntar ni desmuntar els sistemes de fitxers. A debian (i a la majoria de
> la resta de distribucions) els sf s'han de muntar manualment. En el teu
> cas per muntar el cd, amb aixó tindràs suficient: mount /cdrom

Doncs em dona aquest error:

No he pogut muntar /media/cdrom0 :
mount: wrong fs type, bad option, bad superblock on /dev/hdc,
       or too many mounted file systems

(i també em dona el mateix error si ho faig amb el konkeror del KDE o amb el webmin com a root: ho he provat perquè
 amb el webmin pots configurar que te'l munti cada cop que arrenqui
l'ordinador, com ja he fet amb les particions del Windows i del Mandrake
que tinc)

> Instala el paquet "xfonts-100dpi-transcoded" i mira't això:
> 	http://bulma.net/body.phtml?nIdNoticia=1640

Provarem a veure... (déu n'hi do quina complicació: això és per espantar
els usuaris novells!!)

> Això ja no ho sé.

La qüestió és que jo acostumo a imprimir cada setmana un centenar de
factures que visualitzo amb el navegador. M'interessa que la font allà
sigui més aviat petita perquè llavors m'hi cap tot en una pàquina (si no
li he de donar la segona pàgina: és més engorròs i,s i voleu, gasta més
tinta). Però si baixo les fonts del navegador, doncs és clar, he d'estar
tota l'estona pujant el zoom al mozilla... Amb el mandrake i el mozilla
1.0 no hi havia tanta diferència entre la mida d'impressió i la mida de
visualització (ara en canvi per imprimir petit hi he de mirar amb lupa
la monitor).

Una sol·lució una mica cutre que se m'ha acudit és fer servir un
navegador dels que no gasto boi mai (konkeror, el de gnome, firefox...)
per imprimir i mantenir el mozilla per "visualitzar".

Però el que m'ha mosquejat bastant és que al provar de configurar les
fonts del mozilla via el menu "preferències" em baixes les mides
d'algunes parts de les webs, però d'altres les deixes igual... és una
mica misteriòs...

Una atre cosa/comentari: he vist que alguns programes no surten al menú
del KDE (els has de buscar a la pestanya de "debian" de la barra de
programes). És clar que pots configurar la barra i duplicar entrades,
però és una mica extrany...

Salut i gràcies,

Joan