Re: Accedir als CD i fonts als menus de Mozilla...

laura wrote:
hola

fer per que els usuaris accedeixin als CDs sense problemes?

Em sembla que mandrake utilitza supermount amb la qual cosa no s'han de muntar ni desmuntar els sistemes de fitxers. A debian (i a la majoria de la resta de distribucions) els sf s'han de muntar manualment. En el teu cas per muntar el cd, amb aixó tindràs suficient: mount /cdrom

Pero jo tinc entes que els cd's d'audio no cal montar-los i que a mes a mes si tractes de montar-los com la resta no es pot, perque el sisteme d'arxius que porten no es el tipic dels cdrom. Se que hi ha un programa que es capaç de montar aquests cds però ara no menrecorde del nom... de tota manera no cal montar-los, això es modifica a un altre lloc i no al sistema de montatge. Has de posar un plugin per al xmms, pot ser hi ha altres opcions, pero aquesta funciona... En Opcions -> Preferencies-> tria la pagina dels plugins d'entrada eixida d'audio, busca un que es diu algo com Reproductor d cd d'audio, libcdaudio.so, un cop seleccionat modifica les opcions dels dispositius, fixat si tens el cdrom emulat a scsi, si es aixi el dispositiu es /dev/sr0 i si es Atapi/IDE, sera /dev/hdd ... si seguixes tenint problemes amb permisos, ja es questió de donar-li pas al teu usuari, o ficar-lo en algun grup que tinga la propietat de sentir els cd de audio...

Tens raó, no m'havia quedat en que estava parlant de CD's d'audio!
espere haver-te ajudat, si tens problemes dis-ho :)

Laura

Albert