bota però es queda penjat

bones, estic utilitzant debian sid, acabada d'actualitzar, i em trobo
amb el problema que m'arrenca perfectament però quan arriba el moment de
que m'ha de surtir això :
Debian GNU/Linux testing/unstable Antimosquitos tty4

Antimosquitos login:
no ho fa, es keda com penjat.
Unicament es keda amb l'ultima sentencia, que és que carrega l'apache bé
i cap problema, però llavors no em carrega el login, sabeu que potser?
Estic utiltizant un kernel 2.6.7, el qual em funciona tot bé, em vaig
trobar amb aquest error quan vaig intentar passar a testing i llavors al
veure que em donava aquest error, vaig tornar a pasar a sid, en fi, per
un intent frustrat de canvi de versió de la debian.
També he vist que el teclat s'hem ha desconfigurat, no les locales, sinó
el kbdconfig, o com es digui.
Si faig un dpkg-reconfigure console-common em comença a surtir això :
KDSKBENT: Invalid argument
failed to bind key 253 to value 512
KDSKBENT: Invalid argument
failed to bind key 254 to value 512
KDSKBENT: Invalid argument
failed to bind key 255 to value 512
Sabeu com puc solucionar aquests errors ?
estic usant sid i vull començar a utilitzar-la bé d'una vegada per
totes...

Merci per la paciència i fins ara.

Marc

Nothing ever becomes real until it is experienced. - John Keats