Re: Ei, les "garrofes" no m'ixen!

Pot ser un problema de configuració del teclat, pot ser que hagis d'instal·lar els locales...

Si no tens gaire experiència en instal·lacions de Debian et recomano que utilitzis el paquet tasksel i, malgrat que t'instal·larà coses que igual no fas servir mai, com a mínim tindràs segur tot allò imprescindible.

Quim

En/na Pau Climent i Pérez ha escrit:
Hola!

Ja no m'ixen les barretes verd-caqueta (he instal·lat meacity, xè que bonico açò!)

Vos envie aquest email gràcies a la Mare de Déu del Copy-Paste, perquè les arroves no m'ixen (ni les "garrofes" ni els "daixons" dels includes, vull dir, els "coixinets"). En definitiva, no m'ix ningun símbol dels que ixen fent "Alt Gr + (tecla)".

Si algú m'ajuda li estaré eternament agraït, perquè açò d'escriure mails fent talla-enganxa és un poc cutre, la veritat.

Gràcies, Pau.