Ei, les "garrofes" no m'ixen!

Hola!

Ja no m'ixen les barretes verd-caqueta (he instal·lat meacity, xè que bonico açò!)

Vos envie aquest email gràcies a la Mare de Déu del Copy-Paste, perquè les arroves no m'ixen (ni les "garrofes" ni els "daixons" dels includes, vull dir, els "coixinets"). En definitiva, no m'ix ningun símbol dels que ixen fent "Alt Gr + (tecla)".

Si algú m'ajuda li estaré eternament agraït, perquè açò d'escriure mails fent talla-enganxa és un poc cutre, la veritat.

Gràcies, Pau.