Maleïdes barretes verdes!

Hola, Ei, saluts a tothom des de Debian! Sóc el puto amo (i no necessite iaia!). Ja he instal·lat Debian, i GNOME 2.6, però l' XKB (que no tinc el gust de conéixer) em dóna un error en entrar. També em dóna un error l' X-ScreenSaver. Però el que més ràbia fa (i potser està relacionat amb el tal XKB) és que quan entre en GNOME amb el ratolí "li he de dir" on vull el "Top Panel", el "Bottom Panel" i l'Escriptori. A més, cada panell m¡'ix en una "finestra" amb una vora VERD-CAQUETA. Supose que és alguna configuració o algun paquet que em falta per baixar. Ajudeu-me, wapos/es.