Re: Com instalo el Quake2 amb apt-get ???

no sé molt be com solventar això del quake, però això de reconfigurar
paquets a mi també m'ha duit problemes de vegades. no sempre funciona el
dpkg-reconfigure i no sé perqué. jo, com a solució bruta, te recoman que
facis un

apt-get --purge remove

això apart de desinstal·lar el paquet t'el·limina tots els arxius de
configuració i en teoria et deixa el sistema igual que quan no hi havia el
paquet. llavors tornes a instal·lar-lo i t'hauria de tornar a fer les
mateixes preguntes que el primer cop.

fins ara.

joe vinilo, vares dir:

>Hola bones,
>vaig voler instal·lar el Quake2 amb apt-get. Vaig
>escriure:
>#apt-get install quake2-data quake2
>
>i tot va anar bé, fins un punt que hem va preguntar si
>volia descarregar l_executable d_una adreça FTP o una
>HTTP. Vaig triar la HTTP i no funciona, el servidor
>deu estar de baixa.
>
>Aleshores, ara quan instal·lo una altra aplicació, al
>final hem diu que no ha pogut instalar el quake2. No
>se com puc instal·lar-lo.
>També he provat fer: dpkg-reconfigure quake2 pero no
> [...]

     ^ ^
     O O
    (_ _)
muzzol(a)mail.ru
jabber id: muzzol(a)jabber.dk
No atribueixis qualitats humanes als ordinadors.
No els hi agrada.
<echelon spamming>
bomb terrorism bush aznar teletubbies
</echelon spamming>