Re: missatges meus com a SPAM

On dt, 2004-07-13 at 14:25, Guillem Barba wrote:
> Hola a tots,

Hola!

> els últims 3 missatges meus que he enviat a la llista m'apareixen com a SPAM.
> El que més puntuació em dona és el servidor que diu que està catalogat com a
> spammer. Uso spamassassin+kmail i debian sarge.
> Em sembla que a més cap dels 3 ha estat respost i no sé si és pq a vosaltres
> també us surten com a spam i són eliminats. Un era sobre l'arxiu
> "preferences" de l'apt que demanava que algú m'aclarés uns dubtes.
>
> els heu rebut? els rebeu com a spam?
> L'últim que he enviat és un que es "titula" "transició qt"

Els tres últims missatges teus que he rebut, han estat catalogats com
spam i jo utilitzo spamassassin+Ximian Evolution.
Tot i que, en el meu cas, em passa un fet com a mínim curiós:
Rebo els missatges per duplicat i a vegades per triplicat o més i tot.
Estic subscrit a altres llistes de correu i els últims dies em passa
això. Encara que només sol passar en els primers cops que comprovo el
correu, un cop engegat el portàtil. No sé si és per culpa de que el
programa de correu (Ximian Evolution) perd la connexió amb el servidor
de correu de menta després de descarregar tots els missatges i si no hi
ha confirmació de recepció de correu els torna a baixar tots de nou. O
potser es directament culpa del servidor de correu de menta.
Bé, el fet és que l'spamassassin tant sols cataloga com spam el primer
missatge de cada sèrie. És a dir, de l'últim missatge teu (transició
qt), que l'he rebut tres cops, doncs el primer ha estat considerat spam
i els altres dos han anat a la carpeta adient (llista debian-català).

No sé si això et servirà d'ajuda o no, però és el que em succeeix a mi.
I si de passada, algú sap el motiu del que m'està passant, doncs millor
que millor.

Fins una altra!

--
Albert Solana - also known as Txena - GPG id: 0xE4CE1995
- jo també vull una Europa lliure de patents de programari  -