borrar missatge de la llista-spam

Hola
Fins ara havia utilitzat una adreça de correu per enviar missatges a la
llista, però l'altre dia per error vaig utilitzar unaltre (al camp "from")
que tinc reservada per que no s'ompli de spam. Lamentablement tots sabem que
qualsevol adreça que utilitzem a la llista automàticament queda pillada pels
spammers, doncs bé, ja he començat a rebre spam a la adreça reservada... Hi
ha alguna manera de borrar missatges de la llista? ja els tornaria a enviar
amb l'adreça "pública" per si són d'interès general...
Ricard