Re: eclipse, per debian?

On dv, 2004-07-09 at 17:51, Guillem Barba wrote:

> Hola,
> després de llegir alguns elogis a Eclipse he volgut baixar-me'l i quan he anat
> a eclipse.org i a baixar-me'l posava: supported versions, i sortia RedHat,
> Suse i Macs i Windows però no sortia Debian. Això és que no funciona sota
> Debian?

Si no estic equivocat està a contrib no? El paquet seria eclipse-sdk

El que necessitaràs és una màquina virtual java, pots utilitzar:
deb http://jopa.studentenweb.org/debian ./

Jo vaig voler-lo provar fa poc i em petava moltíssim... Potser vaig fer
alguna cosa malament...

--
Josep Monés i Teixidor
Clau GnuPG: gpg --recv-keys 80E85CC4