Re: veure videos wmv (mplayer no hi es a la testing?)

A Dissabte 10 Juliol 2004 15:56, muzzol va escriure:
> (tenc un deja vu, no vaig posar això fa poc a aquesta mateixa llista?,
> neo? trinity?)

La setmana passada m'ho vas respondre cuan tenía problemes amb el xine, que em
petava cada cop que intentava reproduir un video i tampoc trobava l'Mplayer
;)

A Dijous 01 Juliol 2004 21:34, muzzol va escriure: