veure videos wmv (mplayer no hi es a la testing?)

Hola,

Estic provant de veure un video wmv amb la testing i no trobo cap
reproductor de video que vagi bé. He llegit que el mplayer ho pot fer,
però he vist que no està a cap distribució de debian (excepte el pluggin
per mozilla, que està a la inestable).

A la secció de cerca de paquets també he vist que el vlc (i tots els
seus GUI gràfics) podria servir, però quan me'l poso a baixar amb
l'aptitude a les fonts deb de caliu em surt un error dient-me que no hi
és (???)

Algú sap que passa amb el vlc? i com és que no hi ha el mplayer a debian
(és pel tema llicències? no era ja GLP?) i l'error a Caliu, algú més el
té?

Fins ara,

Joan

--

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de ser
útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no val la