Re: Logitech Quickcam Express

On dj, 2004-07-08 at 22:25, Robert Gironés Margarit wrote:
> He descarregat el qc-usb-source, l'he compilat, he instal·lat el
> modul...
>
> però no tira. Se'm penja la màquina.
>
> No sé si és que em falta alguna cosa en el nucli.
>
> Això us dona alguna pista?

> --
> Robert Gironés Margarit
> Grup Bages Formadors, SL
robert@grupbages.com

M'acabo d'adonar que si endollo la quickcam directament a un dels USBs
del portatil si que funciona, en canvi si l'endollo al concentrador
d'USB on hi tinc tots els altres disposotius és quan no funciona.

No entenc massa què passa, perque tot lo altre que  tinc connectat al
concentrador USB funciona perfectament.

He fet una prova amb un altre PC i la quickcam funciona bé on vulgui que
la connecti, en canvi amb el portàtil no hi ha manera. M'he repassat el
Kernel i no veig difernències amb els dos equips.

Algu se li acut alguna cosa?

Gràcies!

--
Robert Gironés Margarit