Re: problema amb l'entorn X window

Complement del mail anterior:

No cal que engeguis les X al servidor, per fer això comentar la línia
:0 local@tty1 /usr/X11R6/bin/X -dpi 100 -nolisten tcp vt7
del fitxer /etc/kde3/kdm/Xservers

(2a part)
- per tenir una sessió gràfica del servidor pots fer servir el kdm (via
xdmcp), però (crec) sense tunnelling o et connectes via ssh i si tens el
ForwardX11 (/etc/ssh/ssh_config) activat la variable DISPLAY la trobaràs
inicialitzada i podras fer el startkde.

Salutacions.

A Dimecres 07 Juliol 2004 12:55, xavi va escriure: