Re: Tema impressora (meva ;-)

On dt, 2004-07-06 at 03:30, muzzol wrote:
> el mes fàcil és instal·lar el cups i configurar-ho tot amb el front-end
> via web  http://localhost:631/admin

(així ho he fet i funciona)
> també ho pots fer per comandes:

(això ja no ho he fet via comandes)
> /usr/sbin/lpadmin -p DeskJet -E -v parallel:/dev/lp1 -m deskjet.ppd
>
> has de substituïr deskjet.ppd pel que correspongui a la teva impresora.
>
> i un parell de comandaments bàsics (amb la configuració via web no són
> necessaris):
>

> lpinfo -v (informa sobre els ports)
>
> /usr/sbin/lpadmin -x printer (eliminar impresora)
>
> lpstat -p (informació sobre les impresores)
>
> lpstat -d (mirar impresora per defecte)
>
> /usr/sbin/lpadmin -d printer (definir impresora per defecte)
>
> /usr/bin/enable printer (activar impresora)
>
> /usr/sbin/accept printer (acceptar treballs)

Una pregunta ... he instal·lat la meva impressora per cups ...
si li dic que m'imprimeixi una pàgina de "test" me l'imprimeix a la
perfecció, el problema ve quan vull imprimir amb qualsevol programa ...
no imprimeix res, ni tan sols envia res a l'impressora :(
(suposo que em falta algun paquet, però no l'he sabut veure)

Sabeu quin error potser ?
L'impressora és una hp 690 c, suportada per cups ...
si vaig a http://localhost:631 i a imprimir una pàgina de test, m'ho fa
a la perfecció, el problema és que no aconsegueixo que m'imprimeixi
absoclutament res amb qualsevol programa, em podeu donar un cop de mà
???
Merci i perdoneu les molésties

When you're in command, command. -- Admiral Nimitz