Re: ALT+TAB fa coses rares

Hola a tots :

Sembla ser que es un problema de les X(perque es general). De totes maneres si es queda al mig de la pantalla i es torna a premer Tab vas a l'aplicatiu que volies seleccionar.

Em sembla que amb Esc fa el mateix que amb Tab

Apa, siau

	Miquel (a.k.a. Ktalà)

En/na cappujpa@eupmt.es ha escrit:

Hola,

Recentment he actualitzat certs paquets de gnome a unstable per la escabetxina
que  han fet a testing i al canviar de finestra amb la coneguda combinació de
tecles no em canvia la finestra a no ser que premi enter. És a dir es queda en
la llista d'icones de finestres.

Això també em passa amb una sid i el KDE, o sigui que més que un tema del gnome
crec que és que la tecla ALT es queda "pillada" algú ha tingut problemes amb
comportaments estranys de la tecla ALT? (Almenys amb el wine recordo haver-ne
experimentat, jo tb).

Fins
aviat

Doble titulació a la Politècnica: