Re: So a Sarge i la icona rebel

Gràcies, russi. Tens raó, he cargat el mòduls i cap problema. No se per quin
mecanisme els mòduls van deixar de carregar-se. Es possible que fos per que
en la darrera actualització va dessinstalar el discover (fins ara el discover
me detectava la tarja de so) i el va substituir pel libdiscover1 i no deu ser
el mateix.

Gràcies i salut. Pep
A Dilluns 05 Juliol 2004 16:02, russi va escriure: