Re: Tema impressora (meva ;-)

el mes fàcil és instal·lar el cups i configurar-ho tot amb el front-end
via web  http://localhost:631/admin

també ho pots fer per comandes:

/usr/sbin/lpadmin -p DeskJet -E -v parallel:/dev/lp1 -m deskjet.ppd

has de substituïr deskjet.ppd pel que correspongui a la teva impresora.

i un parell de comandaments bàsics (amb la configuració via web no són
necessaris):

lpinfo -v (informa sobre els ports)

/usr/sbin/lpadmin -x printer (eliminar impresora)

lpstat -p (informació sobre les impresores)

lpstat -d (mirar impresora per defecte)

/usr/sbin/lpadmin -d printer (definir impresora per defecte)

/usr/bin/enable printer (activar impresora)

/usr/sbin/accept printer (acceptar treballs)

Albert Mora, vares dir:

>Hola, gent!
>
>tinc un temilla que em té una mica capficat: Tinc un PC amb dual boot
>(Debian amb kernel 2.4 i Debian amb kernel 2.6), on hi tinc connectada
>una HP 660C via el clàssic connector d'impressora (l'ample, el de tota
>la vida).
>Per configurar-la he provat tant el 'gnome-cups-manager' i el 'foomatic-
>gui', però només m'ha funcionat amb el 2.4. La qüestió és que la
>connexió me la detecta 'parallel:/dev/lp0' (amb el kernel 2.4) i les
>connexions que puc seleccionar quan executo els configuradors amb el 2.6
> [...]

     ^ ^
     O O
    (_ _)
muzzol(a)mail.ru
jabber id: muzzol(a)jabber.dk
No atribueixis qualitats humanes als ordinadors.
No els hi agrada.
<echelon spamming>
bomb terrorism bush aznar teletubbies
</echelon spamming>