Tema impressora (meva ;-)

Hola, gent!

tinc un temilla que em té una mica capficat: Tinc un PC amb dual boot
(Debian amb kernel 2.4 i Debian amb kernel 2.6), on hi tinc connectada
una HP 660C via el clàssic connector d'impressora (l'ample, el de tota
la vida).
Per configurar-la he provat tant el 'gnome-cups-manager' i el 'foomatic-
gui', però només m'ha funcionat amb el 2.4. La qüestió és que la
connexió me la detecta 'parallel:/dev/lp0' (amb el kernel 2.4) i les
connexions que puc seleccionar quan executo els configuradors amb el 2.6
només volen impressores USB. He provat de carrergar els mòduls parport i
parport_pc, però no apareixen aquestes connexions... :_(

Alguna suggerència?

gràcies,
albert...