Re: arxius Campos

A Divendres 02 Juliol 2004 12:04, laura va escriure:
> Hola!
Hola

> he llegit a la web d bulma q els arxius de so i video només es poden
> tindre si tens instal.lat el bitorrent, el fet es que no el tinc posat i
> no tinc massa entusiasme en posar-lo, algu sap d'algun ftp normal i
> corrent on puga baixar els mateixos arxius??

Tens el mldonkey? Ho dic perque si es així tels pots baixar per allà, accepta
archius bittorents, nomes has de copiar l'enllaç dels archius i si entres per
web en localhost:4080 i on posa input escrius:
dllink (enllaç bittorent) sense el parentesi i tel agafa sense cap més
complicació

de totes formes em sembla que no fa falta baixarlo amb bittorrent per exemple
l'archiu d'audio den Pedro Reina es troba a
http://arxiu.bulma.net/jornades/2004/media/audio/Camp.os.Linux-2004-Bulma-Pedro_Reina-Institutos.ogg

suposo quels demés tindran una ruta similar, encara que es preferible baixar
els torrents ja que d'aquesta forma a part de baixar + ràpid no saturem el
servidor de bulma

> Gracies  i fins un altra
de res

Per cert de les que he pogut escoltar he trobat molt interesants les
intervencions de Pedro Reina sobre els instituts i la de Ricardo Galli sobre
Economía y Software Libre. Us les recomano!!

Leif