Estic peix! Ajuda!

Hola,

és la primera vegada que escric a la llista, sóc neòfit amb açò de la Debian. He tingut Mandrake i Fedora amb bones (i roïnes) experiències. Ara voldria, més que fóra, tastar Debian.

La gent amb qui he parlat "se'n fa creus" que vulga instal·lar Debian, és com si els diguera que vaig a tallar-me les venes, tots em parlen de complicacions i horribilitats, i tristes consoles desamparades per tal d'instal·lar-lo.

Però mira, ... ací "Sant Pau Màrtir" demana ajuda a tot(e)s aquell(e)s que em puguen ajudar. A més vos demane ajuda també per instal·lar una màquina virtual, li l'he vist a un amic a la uni i és una canya! (A més estic viciat a quatre jocs disponibles per a windows, i wine no va ni cara a l'aire)

Estic baixant-me un CD mínim en ISO des de : http://www.phy.olemiss.edu/debian-cd/woody-i386-1.iso

vaig bé?

Gràcies, Pau.