Re: Penjades amb xine

l'mplayer no és als repositoris oficials per questions de llicències i tot
això. mes que per l'mplayer en si, per tot el tema dels codecs. si vols
pots afegir al teu sources.list aquest repositori (no)oficial de
l'mplayer, jo l'he fet servir sempre i mai m'ha donat cap problema.
recorda que també has de posar-te el paquet w32codecs

deb ftp://ftp.nerim.net/debian-marillat/ unstable main

fins ara

Leif, vares dir:

>He pensat d'instalar mplayer, però pel que sembla no esta al repositoris
>oficials de sarge.

     ^ ^
     O O
    (_ _)
muzzol(a)mail.ru
jabber id: muzzol(a)jabber.dk
No atribueixis qualitats humanes als ordinadors.
No els hi agrada.
<echelon spamming>
bomb terrorism bush aznar teletubbies
</echelon spamming>