Re: dubte ot

Hola Laura,

La solucio la tens en el syslinux. Aquest sistema amb el que permets fer
un cd bootable ( metadistros/ morphix/ knoppix ) et permet escollir el
kernel i el rootfs.

per exemple :

KERNEL vmlinuz
APPEND lang=us ramdisk_size=100000 init=/etc/init noapic acpi=off
apm=power-off hda=scsi hdb=scsi hdc=scsi hdd=scsi hde=scsi hdf=scsi
hdg=scsi hdh=scsi vga=791 splash=silent initrd=miniroot.gz quiet
BOOT_IMAGE=morphix

Aquesta entrada fa bootar el kernel vmlinuz i executa el /etc/init com a
script d'arrencada dins l'initrd miniroot.gz.
La idea per poder fer varies distros es currar-te el initrd per poder
montar diferents imatges en diferents directoris del cd ( cridant un
init diferent o un initrd diferent ).

Els de metadistros fa temps en van parlar a la seva llista de correu, si
no recordo malament. (http://metadistros.hispalinux.es)

Ramon