Re: combinar 2 distros i un windows...

* [22/06/04 00:53] calbasi:

> Paranoïa: També havia pensat en fer una partició pel directori /home i
> que ho compartissin, però després vaig pensar que no podia ser pels
> fitxers de configuració personal dels programes que s'hi arxiven allà (i
> si tens dos versions de l'evolution, p. ex, igual peta...).

No crec que hi hagi problemes. Suposo que la majoria de programes
no canvien la sintaxi dels ~/.fitxers de versio a versio i si troben
alguna opcio rara potser com a molt es queixen. Per exemple, jo he
passat del WindowMaker del CVS al WindowMaker estable (amb els
mateixos fitxers de configuracio) i l'unic "problema" que tinc son
un parell de warnings quan arrenca.

--
ernest