Re: combinar 2 distros i un windows...

El mar, 22-06-2004 a las 00:53, calbasi escribió:
> Hola,

Hola,

> Estic putinejant un ordinador amb un winxp que ocupa mig disk dur i
> l'altre meitat està partit en dos (més la swap). En un dels "quarters"
> he posat una mandrake 9.0 i ara pensava posar una debian a l'altre...
>
> Pregunta sèria: Volia saber si la debian em tocarà el lilo i em treurà
> la mandrake (suposo que si, i que hauré de introduir la mandrake a
> mà...).

El lilo te'l tocarà, obviament, però per defecte et detecta totes les
particions que són arrencables i te les posa en la nova configuració,
així que, a mà, com a molt hauràs de canviar les etiquetes (o altres
opcions que et siguin convenients per a arrencar el sistema). El que no
sé, és si pot donar problemes que les dues distros es creguin que
controlen totalment el lilo. Si és així, el millor seria instal·lar el
lilo d'una de les dues distros en l'MBR i el lilo de l'altra distro en
la pròpia partició, cosa que fa que per arrencar aquesta última hàgis de
recórrer per dos "lilo's prompts". Clar que també pots fer que només una
única distro manegui l'arrencada del sistema.

> [...]
> que ho compartissin, però després vaig pensar que no podia ser pels
> fitxers de configuració personal dels programes que s'hi arxiven allà (i
> si tens dos versions de l'evolution, p. ex, igual peta...). Després he
> pensat que potser seria bona idea si dupliques els usuaris posant com a
> nom "usuari_X_debian", usuari_X_mandrake.... i així el proper dia que
> pel que sigui em calguii fer una nova instal·lació no se'm menjarà els
> directoris personals (potser és més fàcil de resoldre fent la partició
> el dia que convingui i traslldant el /home, encara que no sé si es pot

No sé com es pot jugar amb aquestes coses, no ho he necessitat mai :)

> Fins ara,

Salut!

--
  -  No a les patents de programari a Europa    -
   EuropeSwPatentFree - http://webshop.ffii.org/

PANP is Not Pacman, is Net Pacman
http://panp.sourceforge.net
Ivan Aragonés i Muniesa
Estudiant d'Enginyeria Informàtica
Escola Tècnica Superior d'Enginyeria (ETSE)
Universitat Rovira i Virgili (URV)
Tarragona
Enginyer Tècnic en Informàtica de Sistemes
Escola Universitària Politècnica (EUP)
Universitat de Lleida (UdL)
| GnuPG key: F76A237D (http://www.keyserver.net)                  |
| Fingerprint = 6EE0 9878 064A F5F2 406F 274B C8C4 C94A F76A 237D |